Gulnora Nishonova

Gulnora Nishonova

Gulnora Nishonova

XXI asr axborot makonida mamlakat brendingi

Maqolada mamlakat brendingi, uning mazmun-mohiyati va ahamiyati haqida so’z boradi. Bugun brending nafaqat tovar va xizmatlarga, balki mamlakatlarga, davlatlarga, millatlarga va shuningdek, ayrim hududlarga nisbatan qo’llanilayotgani va taraqqiy etgan davlatlarda bu borada mutaxassislar strategik dasturlar asosida ish olib borayotganlari ma’lum. Maqolada mamlakat brendi qanday bo’lishi kerakligi, bu jarayonning murakkabligi va uning jamiyat hayoti, iqtisodiyotiga ta’siri tahlilga tortiladi. Brending amaliy faoliyat va kafolat asosida yaratiladi. Uni yaratishda olti omil mavjud: aholi, hokimiyat, eksport, turizm, madaniyat va meros, investitsiya va immigratsiya. Maqolada ushbu omillar milliy brendning asosiy yo’nalishlarini aks ettirishi haqida tahliliy fikrlar bildirilgan.